معرفی شركت البرز توربين

معرفی شركت البرز توربين را مي توان بدينصورت آغاز نمود، شركت مهندسی و پشتيبانی نيروگاهی البرز توربين در سال ۱۳۸۸ تاسيس شد. ماموريت شركت البرزتوربين ارائه خدمات حوزه انرژی در بازار داخل و خارج با بهره‌گيری از كاركنان توانمند، پشتيبانی بخش توليد، شبكه مطمئن شركا و تامين‌كنندگان و انعطاف پذيری سازمانی است. اين شركت متولی عرضه خدمات در گروه مپنا تجربه، تخصص و منابع كارخانجات سازنده تجهيزات گروه را پشتوانه كيفيت و تخصص خدمات خود قرار داده است و به عنوان ارائه‌دهنده مطمئن و برتر خدمات جامع نيروگاهی و با هدف تبديل شدن به مجموعه‌ای پيشرو در زمينه خدمات فنی و مهندسی فعاليت مي‌كند.

البرزتوربين با در اختيار داشتن توان بالاي مهندسی، نيروي انسانی با تجربه و متخصص، ابزار و تجهيزات و شبكه تامين مطمئن نياز مشتريان را شناسايی و خدمات مطلوبی را به كارفرمايان ارائه مي‌دهد، كه اين ويژگي ها در معرفی شركت البرز توربين بعنوان مجموعه اي پيشرو در زمينه خدمات فني و مهندسي نقش بسزايي دارند. بدون شك نيروی انسانی شركت البرزتوربين به عنوان اصلی ترين عامل موفقيت اين مجموعه محسوب مي شود. ۱۵۰ نيروی مديريتی، مهندسی، تكنسين فني و تيم اجرايی، تجارب ارزنده‌ای در مديريت پروژه‌های نصب، راه‌اندازی، بهره‌برداری و تعميرات اساسی، بازرسی، تست و تعميرات تجهيزات دارند.

شركت مهندسی و پشتيبانی نيروگاهی البرزتوربين همگام با ساير شركت‌های گروه مپنا ارزش های مشتری مداری، نوآوری، تعالی، ايمنی، مسئوليت‌پذيری و اخلاق را سرلوحه فعاليت های خود قرار داده است. البرز توربين در راستای تحقق ماموريت و اهداف خود، سيستم مديريت كيفيت مبتنی بر الزامات استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ را با توجه به رئوس خظ مشی افزايش سطح رضايت مشتريان، توانمندسازی كاركنان در حوزه كاری، حفظ و ارتقای كيفيت خدمات، تحويل به موقع خدمات و توسعه ريز ساخت‌ها متناسب با جايگاه گروه مپنا مستقر و اجرا مي‌كند.

نيروي انساني شركت البرز توربين ارزشمندترين منبع اين شركت است و حدود ۱۵۰ نيروي متخصص در صف و ستاد اين شركت مشغول به كار هستند. كارمندان، تكنسين‌ها، مهندسان و مديران اين شركت جلب رضايت مشتريان را همواره سرلوحه كار خود قرار مي‌دهند و بنا بر ارزش‌هاي گروه مپنا و ماموريت شركت مرزهاي دانش خود را گسترش و به كارفرمايان خدمت‌رساني و در راه رشد صنعت كشور گام برميدارند.

چشم انداز

"شركت مهندسي و پشتيباني نيروگاهي البرز توربين" پنجم مرداد سال 1388 تأسيس شد و تمرکز خود را بر ارائۀ خدمات تعميراتی و نگهداري از توربين‌هاي گازی قرار داد. از ابتداي سال 1390 به بعد، عرضۀ انواع خدمات فني و مهندسي برای محصولات گروه مپنا در سبد خدمات این شرکت قرار گرفت به گونه‌ای که تنوع محصولات و میزان نفوذ این شرکت در بازارهاي داخلي و خارجي، گسترش قابل‌ملاحظه‌اي پيدا كرد.
  • عكس پايان سال 1400 البرز توربين

    پايان سال 1400

  • شركت البرز توربين سال 1399

    پايان سال 1399

  • شركت البرز توربين سال 1397

    پايان سال 1397

  • شركت البرز توربين سال 1396

    پايان سال 1396

  • شركت البرز توربين سال 1395

    پايان سال 1395

  • شركت البرز توربين سال 1394

    پايان سال 1394

  • شركت البرز توربين سال 1393

    پايان سال 1393

  • شركت البرز توربين سال 1392

    پايان سال 1392

English